Followers

Monday, January 31, 2011

update 23:29pm 31/1/2011 (Isnin) GMT +8

Mansoura update: just called fatin shabirah, things are ok in galaa street. the food price is still the same. tir'ah area is NOT SAFE. muhafazah dah biasa dgn tembakan. tiada tindakan mengumpulkan pelajar malaysia mansoura. tindakan mengumpul hanya untuk pelajar2 cairo dan alexandria.esok rusuhan besar2an. jd, mereka hanya duduk di dalam rumah sahaja.


-Hannah Sahimi-

8 comments:

  1. Diharap keadaan kembali pulih secepat mungkin...




    http://jomlogin.com

    ReplyDelete
  2. semoga mereka dalam keadaan selamat

    ReplyDelete
  3. salam. rusuhan besar-besaran di mansoura sahaja ke atau di semua tempat yg terlibat? adik saya di alex. tadi baru call dia. dia dah berkumpul ramai2 dalam satu rumah. tapi esok pagi diorang nak balik rumah masing2 sekejap utk kemas2 barang utk proses evacuation. sebab tu kalau boleh sy nk tau, rusuhan besar besaran tu di mana?

    adik saya kata petang tadi dia dengar bunyi tembak menembak. mak saya tgh sgt risau mcmmana diorang nak balik rumah utk packing barang2 esok.

    ReplyDelete
  4. semoga mereka semua selamat dan sentiasa dilindungi Allah s.w.t amin

    ReplyDelete
  5. apsal bodoh sangat asyraf ni? ni mesti mak bapak yg lahirkan die no same2 tolol gak

    ReplyDelete
  6. BISMILLAHIRROHMANIRROHIM, ALLAHUMMA SOLLI 'ALA SAYYIDINA MUHAMMAD, YA ALLAH SELAMATKANLAH SAUDARA MUSLIM KAMI DIMESIR DAN DI SEMUA NEGARA2 TIMUR TENGAH YANG SEDANG BERGOLAK...ENGKAU MAHA MENDENGAR DAN MAHA MELIHAT, ENGKAU YANG MENYELAMATKAN YA ALLAH ...AMIIIIN

    ReplyDelete