Followers

Tuesday, February 1, 2011

update 04:19pm 1/2/2011 (Selasa) GMT +8

dilaporkan oleh Azizi Al Fahri:

forward mesej dari mesir (Nor Syaqinah, 3rd year medic Iskandariah):

"airport cairo terkawal, cuma lambat sebab kaunter dibuka satu persatu mengikut penerbangan, jadi ramai yang belum check in, so far flight ke europe still on (amsterdam, london), ada student Malaysia yang still stranded tunggu nak balik Malaysia"

12 comments:

  1. It better kalau ke negara2 jiran Mesir seperti Arab Saudi or mana2 dahulu, sure tiket ke Malaysia amat terhad kerana rakyat Malaysia juga antara yang bilangan tertinggi di Mesir. yang penting keluar dahulu dari Mesir

    ReplyDelete
  2. saya dapat briter dari adik di cairo.... dia kate student di bawah yayasan islam kelantan tidak mendapat bantuan.... kerana yayasan islam kelantan tidak mendaftar student mereka di bawah kedutaan malaysia.... apa nak jd ni???? bagaimana nasib mereka di sana???? x der sesiapa ke yg sudi hulurkan bantuan???? tolongla mereka.... kasihani la mereka.....

    ReplyDelete
  3. saya masih belum dpt berita adik saya dan isterinya yg sarat mengandung

    ya Allah selamatkanlah mereka

    ReplyDelete
  4. Saya sedang mencarti maklumat mengenai pelajar2 tajaan Amanah Raya Berhad. Ada siapa2 yg boleh kongsi maklumat. Seorang anak saya di sana. namanya Mohamad Izzat Naqib.

    ReplyDelete
  5. Yang Penting semua Rakyat Malaysia yang belajar dan bekerja diluar negara harus mendaftar dengan kedutaan. kalau ada kecemasan senang kedutaan ambil tindakan.

    ReplyDelete
  6. to Najah, rase'y klu mcm tu waris keluarga di sini perlu inform kpd WP name & contact number anak mereka di sana in the same time berhubung dengan yayasan msg2, diorg mesti ader wakil d sana. InsyaAllah.

    ReplyDelete
  7. akiddo junior>>> trima kasih... sy akan bg tau mak sy ttg perkara ini...

    ReplyDelete
  8. This nice lady will be able to help arrange flight from Alexandria to KUL. Cik Fairuz, 0123642128.

    ReplyDelete
  9. @En. Md Yusof Jamar-adik saya,perempuan juga pelajar tajaan AmanahRaya. alhamdulillah family masih dapat contact beliau shingga smlm. mereka msh brada d rmh mnunggu sebarang arahan dari kedutaan. pljar lelaki shja y keluar bsama pak guard utk mbeli brg kperluan/mkanan

    ReplyDelete
  10. ada student Malaysia yang still stranded tunggu nak balik Malaysia" -ada tak sepupu saya atiqah tahir

    ReplyDelete
  11. akum... untuk mohd azizi abd rahman dr p.kubor tumpat..G, bagaimana G di sana ? kalau terbaca @ atau mana2 rakan yg mengenali beliau minta bagi maklum balas..sekian terima kasih.

    ReplyDelete