Followers

Saturday, February 5, 2011

update [0625hrs 5/2/2011 Sabtu] GMT +8

alhamdulillah, pelajar jurusan agama di Iskandariah (mahasiswi) kini diuruskan oleh MARA, informer kami, Ustazah Nur Anisah melaporkan bahawa mereka kini di Lapangan Terbang menuggu giliran untuk menaiki pesawat tentera ke Jeddah. Menurut beliau, semua pelajar akan dikeluarkan secepat mungkin dari Mesir oleh pihak kerajaan. Sama-sama kita berdoa agar proses ini dipermudahkan dan dipercepatkan oleh Allah.

Berkhidmat untuk Negara,
Azizi Al Fahri

5 comments:

  1. Alhamdulillah.. Adik saya juga telah dipindahkan ke Jeddah pagi ini. Dan maklumat terbaru darinya bahawa insya-Allah mereka akan dibawa pulang ke Malaysia esok, mengikut giliran masing-masing. Moga Allah permudahkan urusan dan seterusnya mereka dapat melanjutkan pelajaran mereka kelak.

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...... anak saya juga telah selamat sampai Jeddah . Moga yg lain juga selamat. Sama2 doa untuk kebaikan bersama dan keamanan untuk saudara2 seIslam kita di Mesir. Keadaan aman untuk semua.....Amin !!

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. saya(bekas pelajar iskandariah)
    Mendoakan semoga semua pelajar malaysia sampai ketanah air dengan selamat...dan moga krisis d mesir cepat selesai.alangkah sayangnya bumi anbia' musnah begitu..buat soud dan atayyah(kawan baik mesir)moga kalian sentiasa d lindungi ILAHI.amin...

    ReplyDelete